24 Şubat 2010 Çarşamba

son dakikalar

Merhabalar,
son 10 dakika içinde ne kadar yazsam kardır diyorum. Evde sevgili kocacım beni hafifi uykulu gözlerle bekliyor olacak, nohutumuzu ve bulgurumuzu ısıtacağız. hatta belki mantı çorbamızı...
bu knorr'un, bizim markasının felan çıkardığı katkı maddesiz olduklarını iddia eden çorbaları çok takdir ediyorum, neredeyse iki haftada bir de yapıyoruz. Tadı tuzu yerinde, bir de gerçekten üstünde yazdığı gibi katkı maddesi vb. yoksa...umarım öyledir, acık polyanna olayım:) Haftasonları yemek yapmak istenmeyen ama az buçuk da acıkılan öğlen vaktini geçmiş zamanların kurtarıcı çorbaları onlar...

Bu akşam söz popomu masanın başına koyarak abstraktlarımı gözden geçirip göndereceğim hocama, aha da burdan dünya duysun...Zaten söz verdim, elim mahkum:)

haydin ben evime koşarak kaçar...
herkezlere akşam en azından bir filmi sonuna kadar izleme gücü versin:)

Hiç yorum yok: