11 Haziran 2011 Cumartesi

artık kalkmalıyım ayağa!!!

Evet sevgili okur,
annesi sürekli kızını oraya buraya kendini süürklerken görüyordu ama bugün yatağına oturtturup diğer odaları toplayayım, havalanması için pencerelei açıp geleyim derken ne görsem, kızım cingibi yatağın kenarına tuutnup kalkmış beni seyrediyor:) hemen babayı aradım ama ancak bir kaç sat rötarla bunu paylaştım. Haftaiçi oyun parkının kenarındaki tekne filelerine tutunarak ayakta durmaya başlamıştı ama kendi kendine bunu yapabildiğine şahit olmak çok garip bir duyguymuş. Bilmeyen herkezler tatsın isterim:) Ancak ben şaşkınlık içinde olduğumdan onun kalkış anını resimlemek yerine öölece bakakaldım, öptüm kokladım kuzumu.

buyrun bu sabah yerde kendini oradan oraya gezdiren kızımın görüntülerinden bir kuple...

ben bunun etini butunu kaptırmıyım da kiminkini kıstırıp öpeyim siz söyleyin...
iyi haftasonları...

Hiç yorum yok: