11 Mart 2012 Pazar

Oyuncu kerata..

Selamlar,
Bir haftasonu daha geldi ve beni çok mutlu etti:) İçerik bakımından diyorum:)
Perşembe ve cuma günleri annemlerde kaldığımız için sabah da orada uyandık ve güzel mi güzel kahvaltımızı edip oyunlara daldık. 10:30 olunca da evden çıkıp kızımla Cafe Ponte'ye yürüyüşe geçtik.
7 aylık hamileydim en son Sinem'i göreli, şimdi ise o 3 aylık hamile ve yanına 19 aylık kızımla gittik. Msatematik problemi gibi anlattım ama bu bahsettiğim zamanlar dostluktan hiçbirşey götürmüyor. Aksine onun adına o kadar sevindim o kadar sevindim ki elimde sihirli değneğim olsada mide bulantılarını geçirsem istedim. Yazık çok çekiyormuş 3 aydır... Tabii ki kendi hamileliğim geldi aklıma, aklımca öğüt vermemeye çalışarak başımdan geçenleri, optimum bebek arabası çözümünü, ve tabii ki uzun uzun "doğum" olayını konuştuk. Süt konusu onu takip etti ve zamanın nasıl geçtiğini anlamadan öğleni ettik. Eşini berberden alana kadar da güya sıcak olacağı söylenen kapkara gökyüzü altında acık tur atıp birbirimize doyamadan ayrıldık. Ama bu onun peşini bırakacağım anlamına gelmiyor tabii:)

Buluşma bitip eve dönerken kuzum sızmış arabasına ama yamuk yumuk yattığı için bezimizden çişimiz de sızmış. Köye gideceğimiz için arabaya binince küçük bir mızıldanma ile uyanan kızıma bir bez değiştirme operasyonu uygulamak zorunda kaldım. Tabii ki buna 10 dkda kanter içinde kalmama sebep olan 4-5 göz yaşı damlası ve yüksek desibelde zırlama eklendi.
Yolda sürecimiz tabii ki mızmızlanma ve ciyaklama dalgalarıyla geçti. Hatta bir kızım acaba anneanneye mi yapıyor dediği için yolda annemin de yanımıza gelmesiyle arkada 3 kişi dizilerek devam ettik. Ama benim dediğim çıktı ve mızlanmasının arabada oturmak olduğunu kanıtladık. Koltukta oturmak istemiyor, arabada olmak da istemiyor.(İleriki tarihlerde onu da anladık:)
İnince gülücükler saçmaya başlayan kızım anneanne peşinden yine tüm gece sayıklandı durdu ama yapacak bir şey yok: )Ev zaten istihab haddinin üstünde yükle dolu. Annemler  marinaya gidip tekneye bakmak amacıyla yola çıkmışlar, bize de peşlerinden el sallamak düştü.

Bu krizi de atlatıp akşama kadar artçılarıyla uğraştıktan sonra memede uyuya kaldıK:) Ben de sabah açtım ancak gözümü:) Minnakım tüm gün Ediz'den kalan arabalarla, legolarla gününü gün etti. Aşağıda bu oyun çılgınlığının arabalı kısmı var. Yer bezini üzerine dikmek geldi aklıma:) bedava temizlikçi:)


 Sevgiler...

Hiç yorum yok: