7 Mayıs 2012 Pazartesi

Bostanlı ayaklarımın altında

Selamlar,
arayı açtım ama aslında sürekli kayıttayım. sadece aktaramıyorum. İş yeri hiperdolu seviyesine erişeli beri, aklımda topluyorum yazacaklarımı. Sonra unutuyorum, tekrar hatırlıyorum, tekrar unutup bir ara tekrar hatırlıyorum. Annem bile sorar oldu "kızım neden bu kadar unutkan oldun sen?" diye. Bieln cevaplasın ben bahara yordum ama sanırım bahar alerjim sadece burnumu akıtıyor ve burnumu gözümü silmek bayağı vaktimi ve enerjimi alıyor. Düşündüklerimi burnumla bir siler oldum.

Fuar hazırlıkları henüz raya oturtma çabasındaydı ve oluşturlan listeler, ürünleri sürekli zihnimin bir köşesinde sayıp yerleştirmek yordu beni .Bu hafta içi de yepyeni bir ürün tasarımı (şu ana kadar üretilen ürün gamı dışında - tamamen değişik bir sektör) uzun süredir aklımı kurcalıyordu. E , belli kapasiteyi Su'yun gittikçe azan dermatiti için doktor araştırması, internet araştırması da eklenince bende kayış kopmaya 5 kaldı:)

Cumartesi kuzuyu cilt doktoruna götürdük ve şimdilik annemin tanımıyla mucizeyi yaşıyoruz. ben tabloya daha soru işaretleriyle dolu bakıyorum tabi (gamlı baykuşum ya). Kortikosterodili krem solüsyon ve 3 gecedir verdiğimiz antihistaminik kaşıntıyı durdurmuş olabilir. Fakat doktorun d adediği gibi kremi solüsyonu bırakınca ne olacak? Bu hastalık dediği gibi ergenlikle (%50 şansla) geçecek ise yeniden hortladığında tekrar aynı kan revan kabuk yara pul pul bacaklara kollara geri mi döneceğiz?Zaman gösterecek.

bu haftasonu kuzuyu da alıp bostanlıya yürüyüşe çıktık. Cheesecakecimize gelince onu indirdik, yanımıza oturtup (öyle buyurdu Zerdüşt:) ona da tatlımızdan azar azar verdik. Bu sırada o kudurma moduna geçmişti tabi ve sürekli masaların boşluğunda dolandı durdu. tatlıları dönüşümlü yiyerek, oradan kalktık ve ara sokaklardan kaldırımlarda kızımızla yürüye yürüye geldik. O ağaç, bu kaldırım, bu amca, o teyze diye diye...
Bostanlı açık hava tiyatrosuna kadar geldik ve orada artık yorulan kuzu kucak isteyince arabaya geri dödü, biz de azıcık dondurma keyfiyle evin yolunu tuttuk. Klasik bir pazar gezmesi ile gün sonlandı. Çalışanın marjinal (!) renkli haftasonu:)


sevgiler

Hiç yorum yok: