13 Ağustos 2013 Salı

Kuzumun 3. yaşı doldu...

Merhabalar okur,
Dün öğlen kızımın doğumgününde koşa koşa gittim okuluna, üst kata çıktım ki pastayı az önce kesmişler ve bir güzel yemişler. Annem ve Müzeyyen yengemin hazırladığı muhteşem pasta aslında çok kompleks olmayan ama bir o kadar güzel bir tatlı olmuş. Sınıf arkadaşları ve ırmak ablasıyla müzk çalıp dans etmeye geçmişler. Bir baktım sabah bana bahsettiği yine uzun dönünce açılan fırfır eteğini geçirmiş altına:) dönüp durmaya bahane aradı. İngilizce öğrendikleri parçaları ard arda çaldırıp bağıra bağıra söyledi tüm sınıf. Eve gitmek istiyorum deyince de asıl derdinin alt kattaki oyun odası olduğunu anladık. Irmak ablasıyla oynayarak bir 15- 20 dk da orada geçirdiler.



Okuldan eve dönüp bir süre birlikte oynadıktan sonra kucağımda durulduğunu hissettim ve hafif hafif sallayıp uyuttum kollarımda. Tıpkı doğduktan sonra gece gündüz, ağladığında, gazlandığında, yemek sonrasında, gece uyku saati öncesinde sayısız kereler yaptığım gibi...Sonra da  kollarımda sağ salim olduğu için şükrettim. 40 derecede yapışık vaziyette öylece oturduk...Aldım yatağına yatırdım, nasıl yorulmuşsa artık, fark etmedi bile kuzum ve akşam evimize gitmek için zorla giydirdik, yarım saat sırt kaşıdık, el kol masajı yapıldı.Yine de kucağımda eve gelene kadar mızmızmızmızz.... Babasının yeni Balamory DVD hediyesi ancak ilgisini çekebildi , o da ikinci bölümün yarısına kadar...sonra tıpış tıpış yatağa giderken yeni DVDsini alıp anneannede izlemek üzere kutusuna koyarak sabah çantama attı:)

minnoş kuzum nasıl yorulduysa saçımı tutmasıyla uyuması 5 dk sürmedi...

nice nice yıllara birtanem...





Hiç yorum yok: