18 Eylül 2013 Çarşamba

Berlin 2013 Vol2

Merhabalar,
Son gecemizden devam edeceğim hemmen çünkü upload etmek istediğim heyecanlandırıcı fotolar var:)

Önce güzel bir restaurantta yer ayırttığımı söylemiştim. Dressler restaurant zincirinin Unter Den Linden caddesi üzerindeki şubesinde yer ayırttım. Çok seneler önce gitmiştim ve ortamı hala aklımda kaldığı için hiç tereddüt etmedim. Sıcak ve gerekli seviyedeki ışık fotoğrafçı arkadaşlarımı da mutlu etti:) Hemen herkes farklı porsiyon boyutlarına rağmen yediklerinden de memnun kaldı. Önce ara sıcaklar ve içkilerimiz geldi:)





Ardından yemek siparişlerimiz alındı ve o sırada yıllardır dilime pelesenk olup da hiçbir yerde rastlamadığım Chateaubriand 'ın listede olduğunu gördüm. Yanında iki kişilik diye not düşüldüğü için gruptan birini de ayarttım tabi:) Sırayla arkadaşlarımızın yemekleri geldi. En son bizim de tabaklarımızda bir hareketlilik başlatıldı ancak iki tabağa ayrılan benim bir yumruğum kadar et fiyat/doyuruculuk olarak hiç verimli gelmedi. Lezzetde tartışma kabul etmez çünkü kesilen yer belli, resimler yanındaki sebzeler herşey 5 yıldızlık. Ancak benim mide boyutum artık insaninkinden çıktığı için midir nedir çok doyurucu gözükmedi. yemeğin sonund aanladım ki sebzeleri içkini yemeğini olması gerektiği zaman aralığında yersen aslında gerçekten doyuyorum ve rahatsızlık hissetmeden!!!

Şimdi mideler rahat yürüyüşe çıktık diye düşünüyoruz hesapta:) o zaman mideleri dolduralım diyerek (!) Brauhaus München'e doğru yürüdk ve tabii ki müzenin yeşillikleri üzerine geleneksel gece fotoğrafımızı da çekildik:)


Yürüyüşümüz meyvesini verdi ve gerçkten lezzetli hoş biraların ve muhteşem bir "Apfelstrudel" yiyebileceğiniz deneyimlenmesi gereken bir birahaneye geldik. Brauhaus; tam bavyera tipi ve gerçekten acıksıvı vanilyalı cream ile uzun zamandır yemedğim ve çok özleyeceğim sıcak elmalı pay:)Yanında biramı da içtim tabi ama midenizin boyutları sınırlı ise büyük mü küçük mü sorusuna benim gibi saftirikçe  (eh madem gelmişiz buraya kadar büyük olsun bari) diye büyük cevabı vermeyin:) yoksa kafanız boyutunda 1 ltlik bardakla bakışıyorsunuz:) Neyse sonunu gördük bardağın vukuatsız çünkü sonuçta bira ama ancak uzun muhabbetle gidiyor...


Yarın fuarın ilk günü, stand kalabalık, fuar alanı kalabalık, görecek çok stand ve benim çok az zamanım var. valizimi hazırladıktan sonra gece yarısını az biraz geçe, iyi uykular bana:)

Hiç yorum yok: