4 Kasım 2009 Çarşamba

yazmak olmadı, çizmek olsun

Sevgili okur,
ancak kendi dilimde son derece informal biçimde buraya yazabiliyorum. Yazamadığım için CorelDraw açtım çiziyorum. Yanında Cesario Evora ve karanfil-tarçın çayı çok iyi gidiyor. her yazana çizene yavsiye edilir.

Bugün evbotlarım geldi internet alışverişimden. Ev botu nedir? internette bkz. twigy.bizzat bayıldım, geldiğim gibi eve geçirdim ayağıma, sıcacık oturuyorum. Tanrı her üşüyene bir ısıtıcı versin. Şahsen soğuk karşıtı bir insanım. Hani az cahil de olsam küresel ısınmayı destekleyebilirim, o derece...üşüyorum kışları,hele sabah soğuk soğuk uyanmak ve yataktan sıcacıkken çıkmak zorunda olup, soğuk şeyler giymek zorunda olmak...ıyyghhh...
brezilyada, ekvatorda tasarımcı aramıyorlar mı acaba?

Cesario da sıcak havaları hatırlatır bana, çok sıcak değil ama, hafif meltemli havaları, deniz kokusunu, serin tabanlı çıplak ayakları, parmak arası terliği, dalga sesini...neyse çok özlem dolu oldu...ben kaçars diyim bu akşam bari en azından birşeyi ilerleteyim.

haydi görüşürüz canlar...

1 yorum:

equinox dedi ki...

bir ev botu diyorsun, bir parmak arasi terlik diyorsun bizi oradan oraya surukluyorsun be canim! :P

biz bu aralar ailecenek patikleri giyindik, rahat ettik vesselam ;-)
hatta edizinkiler hediye olup tr'den gelen bir ogrenci vasitasiyla bizzat kendisine teslim edildi! :)