6 Ağustos 2011 Cumartesi

ev yerinde değil!

Sevgili okur,
ben bu satırları yazarken iki sevgilim içerde bir güzel sergi gibi yatıyorlar ama nereye kadar sürer bilemem:) Kuzu uyanınca annnaaanneenneennnee diye gelebilir üstüme üstüme:) evet kızım annannennennnenn diyor:) Bundan daha doğal bir şey olamaz ki! 10 gün önce ilk dişi 5 gün sonra da yanından diğeri patlak verdi. artık akşamları kapıyı ayakta öylece dikilerek açıyorlar annannesiyle:)

Ev yerinde değil, fiziksel olarak neredeyse kalkmış gidiyor görünümü var. Geçen hafta döşenen kombiden hemen önce içine yılların birikimini alan koltuk takımını evden gönderiverince tüm ıvır zıvır kıvır ortaya döküldü. Çalışma odası "burayı toplamaya çalışırsın ancak" odasına dönüştü. Su'yun odası sadece bir divan, bir uzun ince IKEA banyo rafı:), bir de park yataktan oluşuyordu ve ben bundan son derece rahatsızdım çnkü istiyorum ki kızımla haftasonu limon ağacı dallarından içeri serin serin esen evin e sakin odasında oynayabilelim, salonda ona buna dal olmayalım. Ancak bu isteiğime haftaiçi IKEA'dan bir şifonyer alınca ulaşabileceğimin hayalindeydim. Aldık da:)

evin babası cmt sabahını kanter içinde kalarak onu kurmakla uğraştı. Su da doğru dürüst uyumadığı için günün geri kalanında mızıldanmakla uğraştı:) ben onun 45 dklık uykularından kaçamak yapıp şifonyerin içine ortalıkta gezen eşyalarını, orta odadan toplayabileceğim tüm giysilerini, Su'ya ait kullanımda ne vars koydum. Uzun ince dolabını da düzelttim. Onun odası artık bir güzel onun oldu. Bu amaç uğruna eylemlerim devam edecek. Sırada kitap raflarımız ve duvar süsleme var ama önce park yatağına güle güle, yer yatağına geçiş diyeceğiz. Bundan da önce evdeki hamamböceği soyunun kurumasını bekleyeceğiz. (sanırım işte bu nokta acık yalan olacak, lanetler bir türlü tepemden gitmiyor, her yerdeler...)

yarın çıkacağımız tatilimizin valizlerini hazırlamam lazım, hazır bizimkiler uyurken yapayım dedim ama giysilerin bulunduğu odada uyumaları bu işi de dipten baltaladı. Ben kuzunun akşam yemeğini yapayım bari.

sonraki postta tatil anılarımızla karşınızdayız, sonrasında da evdeki kapılar değişecek, sonra amman amman neler neler...

bizi izleyin anacuuummm:)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

oo kolay gelsin , baya uzn ev işleriniz varmış.Kışa yep yeni gireceksiniz..Güle güle kullanın :)