8 Şubat 2012 Çarşamba

Yandık, öksürdük, tıksırdık, kuyrukları titrettik:)

Sevgili okur,
bir süredir yazamadım, yazacaklarım aklıma gelmesine rağmen yazamadım. Çünkü geçen çarşamba akşamı pek de güzel bir şekilde hastalandım. perşembe rapor aldım. Cuma iyi olurum zannederken akşama ateşim iyice çıktı. Tüm bunlar bu kadarla kalır mı? hayııırrr!!! kızım da hasta oldu benimle bir. Aynı düzende onun da ateşi var ve ben  tüm etlerimin dayak yemekten morarmış gibi acımasından ve içimin kırılmasından, uyuyamazken kızımın ateşini kontrol için saat başı odasına taşındım. Sabaha doğru ateş düştü 37lere ancak tüm gün halsiz tabi kuzum. benim adım atcak halim yok.

Eşimin cuma yanımızda olması bayağı işimize yaradı. Su'yu doktora götürdük. Kızım yine yeri göğe kattı. ellenmeye, dokunulmaya özellikle de doktoru tarafından tamamen muhalefet bizim kız.Yine kanter içinde kaldım.

Ancak işyerinde biriken işleri temizleyip, mart başına yetiştirmek zorunda olduğum yazıyı yazmaya koyulacağım. Bir süre daha gözlerden ırağım anacuumm:) yabadabaduuu....

 hayırlı işler, bol güneşler:)

Hiç yorum yok: