26 Ocak 2012 Perşembe

Ben de istiyorum:) ya sen?

Ben bir süredir bu fotoğraf makinasını T3 gibi teknoloji dergilerden okuyordum. Gelinen son nokta mıdır? eh belki değil ama benim için en uç noktalardan biridir:) Ve yapmam gerekeni yapıyor ve size duyuruyorum:)

Fotografium Canon 600D profesyonel fotoğraf makinesi hediye ediyor! Yarışmaya katılarak Canon 600D , Manfrotto tripod ve Kata sırt çantası kazanma şansı yakalayın! http://blog.fotografium.com/fotografium-canon-600d-hediye-ediyor/ sayfasını ziyaret ederek yarışma hakkında diğer bilgilere ulaşabilirsiniz.

Umarım şansım yaver gider, pek inanmasam da:) Şimdiden kazanan gönlüne göre keyifle kullansın diyorum.

 Fotograftaki hediye değil kavramsal proje tabii ki:) Bu ürünün gerçek olduğu günlerde hala genç oluruz umarım:)
sevgiler:)

Hiç yorum yok: