17 Ekim 2013 Perşembe

Bag bozumu

Sevgili Okur,
bayram seyran demedik, bağ bozumu yaptık; İstanbul'dan kankam, onun arkadaşları, kuzenler, yengemler, dayımlar, komşularımız, hemen herkesin eli bir ucundan değdi.

Sabah herşey iyidi, ben de Su'ya bakmakla görevlendirildiğim için gayet rahat ve hatta içten içe çok da iş yapamamaktan rahatsız bir şekilde fotoğraf çekmeye bile vakit buldum. Bağı tanıyan ya da bağa ilk kez giren diye ayırım yapmadan herkes eline aldı makasını ve gösterildiği gibi muhabbet ede ede, şarap olacak nefergeleri aradı durdu koca yaprakların arasında...


Su kızım yine bahçeden kendi kopardığı bir elmayı yıkatarak kahvaltı üstüne hatır hutur yemeye girişip bir yandan da kesiciler arasında dolanıp şirinlik yapmaya çalışıyordu. Tabii ki hemen poz vermeye girişti...
Bir süre sonra topraklara batıp çıkmaktan yorulup verandaya geçti, meraklı miniklerine gömüldü de ben de bağın son halini çektim...İşte ekimde cabernet savignon bağı...


Güzel, kalabalık, bol şamatalı bir öğle yemeğinden sonra bağ bozumunun sonlarına doğru hava meteorolojiyi yalanlamamak adına öyle bir kaçak yaptı ki bağdaki herkes başından aşağı ıslanmak değil yıkandı... Burada resimlerini yayımlayabileceğim gibi değil, herkes üst baş değişimine girişti, hava karardı bozardı, esti gürledi, başımızdan aşağı boşandı. Ben de bu kaçaktan tam 1 dk kadar önce eve girmiştim çünkü Su çağırmıştı. Kızım beni ıslanmaktan beter olmaktan korudu ama bağdaki dostlar o kadar şanslı değild:P 

Umarım önümüzdeki sene çok daha organize, çok daha kuru bir bağ bozumu yapabiliriz...

Sevgiler...


2 yorum:

annesiningülü dedi ki...

çok özenilesi :)

esra dedi ki...

Doğa ile içime büyüyen bit çocuk mutluluk verici sevgiler Esra bana da beklerim http://esralounge.blogspot.com