21 Ekim 2009 Çarşamba

Açım, çok açım

"aç değilim, açıkda değilim" sevgili okur,
ama bu karnımın iş yerinden çıkmama 15 dk kala guruldamasını engellemiyor. Umarım eşim erken gideceği için bugün eve salatayı hazır edebilir:) hayallerinle vardın demiş karakterin biri, ben de bu basit hayale sığınıyorum şu anda, ne kadar alçaltırsan çıtayı o kadar kolay mutlu olabilir misin acaba? Bu saat ve açlık derecesi için çok mu edebi oldu acaba?

Boş bulduğum bir zaman "kifayetsiz muhteris" karakterini çevremde ne kadar çok olduğuyla ilgili iki çift kelam edeyim istiyorum. Konunun derinliği muhtemelen zamanımı çok harcayacak korkuyorum ama bu dürtü gittikçe güçlenmeye başladı...gittikçe çoğalıyorlar..hatta bir film repliği olacak belki ama " heryerdeler, öleceğiz!!!" diye paniklemekten korkuyorum:) size şimdilik ön çalışma metni bırakıyorum:
kifayetsiz muhteris nedir? nasıl teşhis edilir:) bir sonraki yazıda bunu yazacağım

iyi akşamlar sevgili okur...

Hiç yorum yok: