17 Ekim 2009 Cumartesi

başı kesik tavuk gibi dönenip durmak

Merhaba,
Ekim ortası oldu, tezimde yazmam gereken şeyler düşündükçe artıyor, birikiyor ve ben yazdıkça bir adım ilerlemişim gibi oluyor. Bunun sonunda ne oluyor? moral bozukluğu ve muz kabuğu...30 ekimde danışmanımı göreceğim için kendimi azıcık sıkılayabiliyorum. Çünkü deadline ne kadar uzaksa o kadar dağılıyor ilgim.

Geçen gece amaaann yetişemezse de yetişmez dediğimi duydum içten içe...lisans öğrencisiyken böyle birşeyi düşünmem söz konusu değildi. ama sanırım yıllar çalışma azmini gittikçe köreltebiliyor. Özellikle çalışsan da çalışmasan da "çalışır gözüküp çalışmayanla" bir tutulabildiğin dünyada ne kadar çok bulunursan bu kötü deneyimler insanı hep moral olarak yontup şekillendiriyor.

Şimdi kendimi verip azıcık toparlasam bişicikler...

Herkeslere akıl birliği, dikkat bütünlüğü diliyorum...

2 yorum:

equinox dedi ki...

ben de akıl birliği, dikkat bütünlüğü diliyorum... amin!:-)

Unknown dedi ki...

sevgili can, çalışan ile çalışmayanın bir tutulduğu dünyayı niteleyen sıfatlar hiç te hoş değil biliyorsun. yalancı dünya, kahpe dünya,vb.leri. sen bunları arttırabilirsin. ve sen kendine olan saygın nedeni ile daha iyi olacaksın, başkası seni sevsin diye değil. aklın ne yapacağını bilir, ben onunla gurur duyuyorum biliyorsun