25 Şubat 2011 Cuma

HASTALIK iznim:)

Merhaba dostlar,
24 şubatta işbaşı yaptığımdan beri annem her sabah 6:30'da kapımızda beliriyor ve kuzuyu teslim alıyordu. Ama annemin vertigosu bir yandan laranjiti, faranjiti bir yandan ve en sonunda onun destek kuvveti babamın da ağır bir gribe yakalanmasıyla tüm gün bebek bakımıyla iyice zayıflayan sağlığı için 3 hafta çalıştıktan sonra ücretsiz izin için başvurdum. İzin için üst yetkiliyle görüşme aynı haftanın cuma akşamüstüsü gerçekleştirildi. Ve sonuçta ne oldu? Zaten devletimin hakkım olarak bana verdiği 3 haftalık yıllık ücretli iznimden bana 2 hafta izin önerildi. 2 ay isterken 2 hafta!!! Nereden baksan şaka gibi... Ücretsiz iznimin herhangi bir neden belirtiyor olmadan verilebiliyor olması gerekirken bana benim yaz tatilinde kullanacağım günlerin lütuf gibi sunulması... Neyse ana sevgisi ve yavru sevgisi bileşince herşey çekiliyor, herşeye katlanılıyor...

Neyse "yardım yardımdır, bu arada belki griplerini atlatırlar" dedim ve mesainin bitimine 5 dakka kala haber verilince pür telaş toplanarak eve geldik yine iki haftalığına... İki haftadır da olsa bir düzen tutturmuş olan kızımın emme düzeni yine artık şımarıklıktan mıdır? Aklı fikri oyunda olduğundan mıdır yine bozuldu. Uyanınca emmez, ancak yarım saat sonra az buçuk emer, oyunun ortasında acıkır, tek memeyle açlığını yatıştırır oldu. Tam bu haftaların başlangıcına da katı gıdaya geçiş sürecimiz eklendi ve çok süper oldu... Artık ne yediğinin ne yemediğinin hesabı şaştı ki ne şaştı...

Bu arada ne annemin vertigosunda bir nebze iyileşme oldu, babam iyileşmişken ikince hafta başında nezle oldu. Ve en sonunda ben de bu nezle kervanına katıldım. Şimdi evde burnunda bantı 3 kişi poliklinik gibi kızıma bakıyoruz. Su da en sonunda öksürmeye başladı. Eskiden günde anne sütünün yanında 180m-240 ml arası mamayı höpürdeten kuzuya şimdi bir günde iki tane 60lık mamayı içirince şanslı sayar olduk. Bitirilmeyen bisküvili bisküvisiz elma armut pürelerinin hesabı yok tabi...

Ne ben anneme yardımcı olabildim, ne su daha fazla süt emebildi... sanırım sütüm de o içmediği için iyice azaldı. En kötüsü de o oldu. İçtenlikle verilmeyen izin de hasta olrak burnumuzdan geldi.Velhasıl kelam, olanlar oldu bize kazıklar değmesin size...

öperim...

Hiç yorum yok: