8 Nisan 2011 Cuma

Büyük Anadolu Yürüyüşü

Merhaba sevgili okur,
kısa süre önce başlamış olan Büyük Anadolu Yürüyüşüne dikkatinizi çekmek istedim, bilmeyenlerinize de duyurmak için bahane olsun bu yazı.

Yurdun farklı köşelerinden "başımıza gelenleri değiştirebilecek ve geleceğimizin ipoteğini kaldıracak biziz" diye düşünen bilinçli bireylerden oluşan insanlar (neyse ki hala böyle düşünebilenler var!) Ankara'ya yürüyorlar.

Neden mi? En güzelini kendileri internet sitelerinde yayımladıkları manifestolarında dillendirmişler. Ben de onlar gibi ülkemin topraklarının yabancılara satılmasından, ormanlarımızın katledilip, bazıları zengin olacak diye nükleer enerji ile zorla tanıştırılmamıza atılan imzalara karşı çıkıyorum.
Artık sıfatlarımdan en önde geleni "anne" olduğu için, herşeyden önce kızımın geleceği için endişeleniyorum. Tepesine nükleer yağmurları yağmasın, sağlığı ve mutluluğu daim olsun istediğim için, o da (benim gördüğüm kadarıyla bile) doğa harikası koylara sahip ege'yi, akdeniz'i görebilsin, Kaçkarlara tırmanıp mis gibi pınarlardan serinlesin istediğim için onlara gönülden katılıyorum.
Maalesef kapitalist sistemin bir parçası olarak sabah7-akşam7 düzeninde karınca misali ev-iş arası mekik dokuyorum. Kızım da henüz 8 aylık, onu da kucağıma alıp yüyüşe katılamayacağım kadar elim kolum bağlı hissediyorum.

Ama onların sesiyle nerede bağırılacaksa bağırmak, anadolu'nun sesini duyurmak istiyorum.

buradan minicik bir ışık gösterebilir miyim ki size?

www.anadoluyuvermeyecegiz.net

sevgiler

Hiç yorum yok: