31 Ocak 2013 Perşembe

Sömür kızım ananı:)

merhabalar,
Dün doktora yollandık ve merhaba orta kulak iltihabı:( Tanıştık kendileriyle 30. ayımızda.
çok konuşan kızımdan inciler sıralayacağım ard arda... Bu aralar sürekli kouştuğudnan arada o kadar güzel cümleler patlatıyor ve ben hep klavyeden uzakta oluyorum...

Onu okuma, bunu oku anne! (milyon sefer Cemile'nin bilmem kaçıncısını elime tutuştururken)
uyusun da büyüsün, uyusun da büyüsün neeeeyni (bacaklarında pepeyi ya da minnisini sallarken)
süslü, paytak, çıt, bıd, kücük... (süslü, paytak, çıtırık, bıdırık, küçük vakvak)
ben küçüldüm anne (çok ağırsın taşıyamam deyince).
çook büyük kule yapıcam, üstüne mamur koyucam. (hamur kısmı harici gayet anlaşılır değil mi?

Anneye vicdan yapmak istenince de sessiz sessiz yanıbaşımda "sen gidicen, ben yalnız kalıcam" demez mi? Sanki evde bir an olsun yalnız kalmışmış gibi...Bu hastalıklar arda arda huyunu suyunu değiştirdi kuzumun...

hadi sonumuz hayrolsun...

Hiç yorum yok: