12 Aralık 2013 Perşembe

Sonuçlar, Gelişmeler

Eevet,
bu kadar ara verince raporlasam yeridir:)
İyiler:
BBOM İzmir grubunda çalışmalara devam, ana toplantı sonrası kalabalık bir aar toplantı gerçekleştirebildik. Güzeeelll. Yapılacakların milyonda biri bitti diyelim:)yeni bir organizasyon peşindeyiz, büyük toplantı yaklaşıyor....
Eşim, yeterliliğe çalıştı çalıştı, geçti:) Güzell, yapılacaklar listesinde bir noktaya daha tik atıldı...
Can, Ales'e girip dünyasını şaşırmıştı ama gördük ki tek şaşıran o değilmiş. Tüm Türkiye ile aynı kaderi paylaşınca ortalama hesabından kendi içinde güzel sayılabilecek bir notu alıp cebine koymuş... Bu da OK:)
Nurturia'da yeni yıl çekilişlerimiz yapıldı muhtelif hediyelerimizi alıp göndermeyi bekliyorum...araya kötüler girdi beklemedeyiz...


Kötüler
Babam bronşit oldu - atlattı ama her hastalık bir yürek hoplaması bende.
Annem hala hasta - bronşit dediler ama çok ağır geçiriyor ve bu da benim yüreğimi daha da hoplatıyor.
Su hala hala hala hatır hutur öksürüyor, artık haftaları karıştırdım, sayamadım resmen ve ben bununla nasıl baş edemedim diye çok kızıyorum kendime.

Gelişecekler:
Can hala dökuman evrak derken "doktoraya başvurazaaam" diye çırpınmaya devam ediyor.
Su'yun okula gitmeyeceğim tutturmasını nasıl değiştireceğiz diye ortak çalışma halindeyiz, eylemlerimiz sürüyor.
İşyeri yıl sonu diye bir kavga gürültü, işler aldı başını gidiyor yetişebilene aşk olsun, sürekli bişiler kaçırıyorum gibi hissetmekle birlikte aslında neyi kaçırdığımın da tam farkında değilim:) Öyle bişi var mı? Ondan da emin değilim...

Bu arada kızım 10 numara tatlı oldu... bıdır bıdır bişler anlatsın, şımarsın, leiliko dansıyla ortada, sürekli hareket halinde, bi işler peşinde haşır neşir...

resimde de haftasonu tam anlamıyla kızımla felekten gün çalarken haydi deneyelim şansımızı diyerek girdiğimi Winnie The Pooh müzkalinin sonunda sahneye çıkmak istedi, ilk sahne hatırası:)


sevgiler...

Hiç yorum yok: