25 Aralık 2013 Çarşamba

yeni yıla yaklasırken...

Merhabalar,
Aileden hastalıklar geldi geçti, vay vay vay. kayınpederimin ameliyatı ve hızlı nekahati ile bir taraf düzenlendi derken benimkiler araya bir soğuk algınlığı daha sıkıştırdılar. Su'yun burnunun ve genizden akıntısı bir hafta ya da maksimum toplamda 2 hafta geçmiştir. Ardaarda dizdi hastalıkları kuzucuğum, yok tonsilit, yok ortakulak, yok öksürük yok tıksırık derken okul ilişkimiz bir türlü oturamadı düzene. Düzenler rutinler hopladı hopladı tekrar yerine oturdu. Neyse ki üstesinden geldik...
 Nurti ailesinde bu sefer iki yeni yıl çekilişine birden katılabildim ve kızım da çifte mutluluk yaşadı:) işte hediye paketini hırsla açarken net yakalayabildiğim snlerden birisi...


Sevgili arkadaşlarıma buradan tekrar teşekkür ederim, onlar bilir kendini:) 
 
Bu araya ben de nasıl becerdiysem hamile kalmayı sıkıştırarak, iki arada bir derelik işlerimde sınırları zorladım;)

Bir süre kafa karışıklığı ile gezdim, kafam 1 milyon, binbir çeşit yol... Sonunda o bizimle kaldı. Gelene git demek olmaz dedim. Ne kadar doğru bir karar olup olmadığına ileriki aylarda, yıllarda karar vereceğiz:)


Sevgiler...


Hiç yorum yok: