25 Ocak 2012 Çarşamba

kısa kısa kaçamak

Selamlar dostlar,
kaçamak bir yazı olacak aklımdakileri not edermişcesine Çünkü kızımın hızına yetişemiyorum:)

Dün gece babamlara gittiğimizde babam isyan bayrağı kaldırdı. "Yeter bu kızınızdan, hangi bilgisayarı alcaksanız alın, ben ona pepee'nin horon'unu seyrettirmekten dizi izleyemiyorum" diye tüm günü özetledi. Sadece sabah kahvaltı öncesi pepee izliyor haftasonu da sabah ve öğlen yemekleri esnasında çok çaresiz kalırsak:) Ama ona rağmen deli gibi pepee fanatiği oldu çıktı.Aslında bölümlerini bilgisayarda izleyip 5dakkaya sıkılıp oyuna geçiyor ama horon bölümü öyle olmadı, tam bağımlılık yarattı. İki el havada horon tepme taklidi yapıp sallanıyor.

Bu haftasonu başladığı kaşıkla karıştırıp aklınca bişiler yapıp, o yaptığından kaşıkla inek-kedi ve köpeğine yedirmesine ekleme geldi bu sabah. Ben dal oldum ona açıkçası:) Nasılmış tadı bana da tattırır mısın? dedim. bana doğru kaşığıyla gelip kaşığını ağzıma ilerletti:)

Çok güzel oyunlu günler bizi bekliyor gibi...

Hiç yorum yok: