25 Ocak 2012 Çarşamba

yağmur

selamlar,
yazmadan edemedim sevgili okur. Şu anda bolca ama gerçekten bolca yağmur yağıyor. Şimdi yatacağım yatağıma çünkü benim minik kuzu kendi yatağında "kendi kendine" uyudu. Bu arada bir "el classico" daha devam ediyor ve ben göz ucuyla ona da bakıyorum tabi.

Yağmuru şehirdeyken hiç sevmediğimi yazacaktım. Unutup çıkmayayım. Şehirde yağmur az ise arabayı çamur yapar, yolu kayganlaştırır, gereksiz yere şemsiye taşıtır ya da münasabetsiz yerde ıslatır.Havayı bir nebze olsun temizlediği gerçeğini atlamayayım ama hep aklıma evsizler, köpecikler ve kedicikler gelir. Ne yapar ne eder başında sığınacak damı olmayanlar? Çok içimi sıkar bu düşünce ve ben yağmurdan, doğaya can katan bu doğa olayından bu yüzden çok hazzedemem bir türlü....Gitsin büyüteceği otlar, bağ bahçe varsa onların tepesine yağsın bu bereketli damlalr değil mi?Burda bu bereketi çok verimli kullanamadığımızı düşünüyorum.

Bu arada olay var bi dk. ben ekrana dönüyorum. Less, Messi kardeşimize yamuk yapmış gibi bir durum var. Ben bir araya gireyim:)
Tanrı herkese barınak yaratsın ne olur...
öperim sizleri...

Hiç yorum yok: